vrijdag 3 juli 2015

Onze leukste apps:

Bubble:
Op mijn eerste plaats staan 3 apps! Haha
Dat zijn Snapchat, Instagram en WhatsApp
Op mijn tweede plaats is Spotify en op mijn derde plek staat Plant Nanny
Van de laatste zul je niet weten wat het is. Als je meer wilt weten dan moet je maar snel hier kijken!

BeautyBabe:
Hi girlzz,
Mijn favoriete apps zijn Whatsapp, Instagram en Snapchat. Met whatsapp kun je met iedereen chatten😊 op Instagram kun je foto's zetten en foto's van anderen liken of erop reageren👌. Via snapchat kun je foto's of filmpjes naar je vrienden sturen die maximaal 10 seconden duren. Ook kun je foto's of filmpjes in je verhaal zetten, dan kunnen al je vrienden ze zien. Ook vind ik Candy Crush zeer verslavend, vooral als je ook Facebook hebt, dan kun je met je vrienden spelen🍬 Trivia Crack vind ik ook leuk dan moet je tegen je vrienden binnen 20 seconden een vraag beantwoorden over een bepaalde categorie. Als je de vraag fout hebt is je vriend aan de beurt en als je hem goed hebt krijg je nog een vraag👻
Xoxo BeautyBabe

BadGirl:
Hi girlzzz
mijn favo apps zijn: WhatsApp, Instagram, MagisterApp en snapchat. Met WhatsApp kan je lekker chatten met je vrienden. Met Insta kan je foto's van anderen bekijken en liken. Ook kan je leuke foto's er op zetten. MagisterApp is gewoon heel handig, want je kan zien welk lokaal je hebt en wat voor huiswerk je moet maken op je mobiel. Snapchat is gewoon geweldig ^_^ je kan dingen aan al je vrienden laten zien en gekke selfies naar je bff sturen wat ik altijd doe met Bubble<3


BlueEyes:
1. Episode
2. Whatsapp
3. Magister
4. Snapchat
5. Minecraft


~Redactie xgirlstimeofficial

1 opmerking:

  1. Leuk dat jullie allemaal jullie leukste apps vertellen!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!