donderdag 10 maart 2016

Eerste indruk: Let's Attack Those Nasty Spots HEMA

Let's attack those nasty spots

Zo heet de reinigingstonic van de HEMA tegen puistjes.
Vandaag heb ik deze tonic gekocht voor twee euro (!).
Eigenlijk kostte het drie euro maar de prijs was verkeerd aangegeven.
Bedankt voor de korting HEMA!

De tonic is voor een jonge en onzuivere huid en het belooft dat het je puistjes en mee eters voorkomt en laat verdwijnen. Ook reinig je je gezicht ermee, wat natuurlijk nooit fout is :)

Het spul is blauw en het ruikt niet erg lekker, maar ook niet vies of zo.
Er zit zo'n dik vliesje op met een gaatje erin zodat je niet te veel product op je wattenschijfje krijgt.

PAS OP: Als je een gevoelige huid hebt is dit product niet aan te raden. Er zit parfum in en Alcohol Denat.

Pluspunt 1e indruk: Het is een grote fles (250ml) dus je doet er lekker lang mee!
Je hebt niet snel te veel product op een wattenschijfje.
Minpunt 1e indruk: Alcohol Denat droogt je huid uit, ik weet niet in welke mate.
De geur doet me denken aan nagellakremover LOL, maar het ruikt daar niet naar.

Ik ga dit product zeker gebruiken. Over een of twee maanden zal ik een conclusie schrijven over hoe goed dit product werkt!


Mijn Huid Voor Gebruik:
- Vet.
- Vooral rondom mond en op kin zitten puistjes en mee eters.
- Wangen volledig vrij van puistjes.
- Tussen wenkbrauwen is het heel vettig
- Oogleden zijn ook best vettig.

~BadGirl
TO BE CONTINUED :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!