vrijdag 26 juni 2015

Papillotten als krultang?

Papillotten 


Gebruik jij wel eens papillotten? 

Deze dingen werden vooral vroeger gebruikt voor het maken van mooie krullen in je haar. 
Maar nog steeds zijn ze erg handig, want je kunt ermee eenvoudig grove of juist fijne krullen maken. 
Daarnaast zijn papillotten ook beter voor je haar dan de krultang.

Ik kreeg vragen binnen over papillotten; hoe gebruik je ze, is het de €1,99 waard en werkt het ook en is er een goedkoper alternatief?

Hoe gebruik je ze?
Je pakt een stuk pluk van je haar en spuit er haarlak overheen. (niet verplicht!) 
De wikkelt het om de papillot heen en als je bij de hoofdhuid aangekomen bent draai je het goed vast. (Als het niet blijft zitten kun je klemmen gebruiken!)
Dat doe je met heel je haar en spuit er eventueel nog haarlak over heen!

Is het de €1,99 waard?
In een woord? Nee! Die van de kruidvat zijn van een soort schuim en het gaat HEEL snel kapot!
Ik raad sowieso geen papillotten aan want áls het lukt zijn het mongolische krullen die alle kanten op gaan behalve waar jij ze wilt hebben!

Werkt het ook?
Ik zei net dus dit: "Ik raad sowieso geen papillotten aan want áls het lukt zijn het mongolische krullen die alle kanten op gaan behalve waar jij ze wilt hebben!"
Dat is niet helemaal waar! Speciaal voor geïnteresseerden onder aan de pagina een paar links!

Is er een goedkoper alternatief?
Jazeker! Ik denk zelfs dat het een vervanger zou kunnen zijn!
Ik was namelijk aan het denken en ik dacht: op YouTube MOET wel iets staan! En ja hoor! Rietjes, wc papier... alles kwam voorbij!
Alleen... het slaapt niet lekker!
Ik ben nou niet echt een makkelijke slaper maar dit lag écht niet fijn!
Ik vroeg het aan mijn oma en die zei: sokken!

Ik zocht op YouTube: Sokken krullen
En ja hoor! Hier vond ik een oud filmpje van disfordazzle!
Het werkte super goed! Dus echt een aanrader! 


~Bubble

Kijk hier om alle resultaten van YouTube te zien met papillotten!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!