zaterdag 20 februari 2016

Yay or Nay? Shadow Nail Trend!

Yay or Nay?
Wie een beetje actief is op Instagram kent het wel: yay or nay.
De bedoeling is om in de reacties te zetten of het onderwerp een yay (Jaa) of een Nay (Nee) krijgt.
Have fun!

Shadow Nail: Trend voor korte nagels
Het idee achter de trend is dat de nagels langer lijken, doordat ook de nagelriemen mee worden genomen. 
Binnen de lijntjes kleuren is nu niet meer nodig.

Foto's:


Zoals eerder gezegd hoef je niet meer binnen de lijntjes te kleuren. Je hoeft niet je hele nagel te bedekken met nagellak, je kan gewoon spelen met leuke vormpjes.

Hoe je dit maakt: Plak nagelstickers op een 'blote' nagel zodat er een vorm ontstaat.
Ga er dan met een lakje overheen.

Persoonlijk vinden wij matte kleuren mooier dan glimmende kleuren bij zo'n soort look.

:)    Dit krijgt van ons een YAY!



Dit is een voorbeeld om je nagels langer te laten lijken.
Door het ontwerp puntvormig te laten zijn laat je je nagels optisch langer lijken.

BadGirl: Ik vind dit echt een YAY, want het is heel mooi in combinatie met glitters en je bent niet al te lang bezig. Easy but Beautiful.

Bae: Ik twijfel tussen yay en nay maar ik ga toch voor NAY.
Het vorige ontwerp is ook geschikt voor lange nagels. Deze vorm van Shadow Nail Art vind ik niet zo mooi. Je nagel lijkt er wel langer door.... Maar ook dunner en dat vind ik niet zo mooi.. :(



Niet zo scherp deze foto maar ugh wat is dit lelijk! 
De nagel is volledig naakt op een streep gouden lak na.
Dit krijgt een NAY van ons beiden!

De foto zelf is ook helemaal niet mooi! Het vel om de nagel heen ziet er ongezond en lelijk uit.

Bah!


Heel origineel dit.
We zouden het wel willen proberen maar hoe lang blijft het op je vinger zitten? Het lijkt me niet zo mooi als je geen perfect gladde vingers hebt.
Toch een YAY!



Wat een vrolijk ontwerp dit zeg!
Het lijkt een beetje op de eerste foto, maar dan met een glanzende topcoat er overheen.

Bae: Als ik dit zou kunnen dan zou ik het zeker doen!

BadGirl: Mooi en fleurig! Het maakt me helemaal blij!

Een YAY voor ons allebei!! :)








Over het algemeen zijn de meeste Shadow Nails wel mooi!
De Shadow Nails krijgen een dikke YAY!

~Bae en BadGirl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!