donderdag 22 oktober 2015

A Tiny Teddy Story By Bae

A Tiny Teddy Story

Wat vooraf ging:
'Zie je wel dat je het kunt!' Roep ik, 'En dat in een uur!'
Tijdens het film kijken valt de stroom weer uit, dat gebeurt vaker de laatste tijd.
Snel zetten we de film op pauze....

Het licht gaat weer aan en ik kan weer zien, nouja.... niet zo veel. Lucas' gezicht is niet ver van mijn gezicht verwijderd en uit reflex schiet mijn hand uit tegen zijn gezicht.
'Oh nee!' zeg ik, 'Gaat het wel?' 
Hij kijkt me aan met een rood hoofd, 'Ja het gaat wel hoor.' zegt hij.
Er valt een stilte, ik haat stiltes. Dan haalt hij diep adem en komt langzaam dichterbij.
Ik sluit mijn ogen en voel zijn lippen op de mijne.
'Teddy je....' Horen we plots, 'Máááám! Teddie en die jongen zijn aan het zoenen!' roept Bear.
Ik vlieg naar de deur en smijt de deur dicht.
'Maar je...' Bear bonkt op de deur.
'Nee en ga weg.'
We zetten de film weer aan en Lucas slaat zijn arm om me heen.
Zo kijken we de film af, dan komt mijn moeder binnen, 'Het is 22:00, moet je niet naar huis?' zegt ze tegen Lucas.
'Ja bedankt, het is hoog tijd ja!' stamelt hij.

'Tot morgen.' fluister ik.
'Tot morgen enne...' hij komt weer terug lopen, 'Mag ik je iets vragen?'
'Tuurlijk!' 
'Wil je met me?' Lucas pakt mijn hand vast.
'Ja!' Dan kust hij me weer, tot hij dan toch echt moet gaan.....

De volgende dag staat in de schoolkrant op de voorpagina: "Teddy + Lucas = True Love?"
Ze twijfelen er aan of ik met Lucas neem omdat hij knap is en of Lucas me wel leuk vindt en niet alleen omdat ik populair ben!
Boos stap ik naar de redactie. Die halen hun schouders op, 'De schoolkrant leeft van deze dingen!' zeggen ze.

Wat gaat er verder gebeuren?
Laat ons weten wat jij denkt in de reacties!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!